lauantai 1. maaliskuuta 2014

Glamourin ydin

Katselin sivusta pitkään tätä kummallista glamourelämää, kunnes ajattelin kokeilla millaista se oikeasti on. Vastaani tuli vakavasti häiriintynyt persoonallisuus, persoonallisuushäiriöinen ihminen joka on vielä melkein keski ikäisenäkin täysin hukassa tässä maailmassa. Toiset ihmiset ovat hänen mielestään olemassa vain siksi, että heistä imetään kaikki hyöty irti mitä vain voida saattaa. Eläimiä hommataan ja niitä pidetään pehmoleluina, lääkkeitä halutaan kokoajan lisää (etenkin rauhoittavia) ja alkoholia (punaviiniä) toisinaan vihataan jotakin ihmistä ja mahdollisesti myös pahoinpidellään, tarkoitushan pyhittää keinot. Soitellaan kavereiden puhelimista milloin kenellekin "lataa mulle puheaikaa" "laita välittömästi tililleni ainakin 50€!!!!!!€€€€ nyt on oikeasti hatatilanne!!!!!!!?!!  "Osta mulle ruokaa" " hommaa mulle heti lääkäri" " haluisiks että sun mies panee mua/ haluatko sä panna mua" " ajaisiks mun kainalokarvat ku nyt on keikka". Tälläistä saat kuunnella päivästä toiseen. Se ei tule loppumaan vaan se pahenee kokoajan. Lisäksi nämä muut ihmiset jotka joutuvat hyväksikäytön uhreiksi, ovat yleensä lopulta tahtomattaan/tietämättään varkaita,hulluja psykopaatteja, oma perheensäkin on alati joukkopsykoosissa... Mitä tapahtuu seuraavaksi? Se jää nähtäväksi. Tämä glamourinen ihmisraunio tarvitsee hoitoa ja ASAP!!!!!! Ei vain itse tajua sitä. En uskonut aluksi tästä henkilöstä kirjoitettavia juttuja ihan 100% koska uskoin että ne ovat liioiteltuja. Totesin itse , että tottahan ne olivat melkein kaikki..

1 kommentti: